Assalamualaikum

mereka tak bijak berdusta

mereka tak bijak berdusta
mereka xmampu berdusta

CAUTION

Kenangan

Tahun 1 Ptpl Kkm Batch Purple Slideshow: Pacifist’s trip to Shah Alam, Selangor, Malaysia was created by TripAdvisor. See another Shah Alam slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Thursday 18 August 2011

Kapitalis bahagian 1

Assalamualaikum~~
lama dah saya tak update blog ni~~harap maap kalaw ada yang tunggu kesinambungan teori saya~~(please lah takder sapa pun yang layan ko nya blog ni~~)
saya tahu segala hujah yang saya beri tak kukuh & memang sangat lemah~~maka oleh itu saya nak jelaskan kat korang sejelas-jelasnya bahawa~
saya hanya lah memberi cadangan~~saya tak kate apa yang saya beritahu betul 200%~saya adalah pemberi inspirasi dan anda perealisasinya~~
saya umpama Da Vinci yang menginspirasi kapal terbang dan kamu lah beradik wright yang mencipta kapal terbang~~make it easy~~



seterusnya, izinkan saya menyambung perbentangan saya~~
seperti yang ramai tahu, kapitalis pakatan yang paling berjaya dalam kempen perang dunia ke2~
kempen mereka yang kononnya mengikut ajaran tuhan dan mengamalkn demokrasi telah mendapat sokongan ramai~~
ya rentetan WWII negara pakatan ini telah tercatat sebagai kuasa tertinggi dalam dunia~~sampai ke hari ini~~
mereka mengawal kesemua asas kehidupan kita~baik dari sekecil2 perkara(seperti pemakanan, pemakaian dan pergaulan) sehingga sebesar2 perkara(pemerintahan,pendidikan dan media)..
dan saya yakin anda turut menyedari nya~
sejujurnya saya cuba untuk lari dari kenyataan hadirnya tangan ghaib yang memainkan layar perak dan boneka manusia dalam pakatan ini~~namun semakin jauh saya lari semakin nyata kehadiran mereka~~ditambah lagi mereka sendiri yang ingin tangan ghaib itu di kenali~ saya amat benci untuk berbicara tentang freemason, kabbalah, 'all-seeing eye' dan sebagainya~~kerana semua tu kelihatan lebih kepada spekulasi dan mitos dongeng~~tetapi akhir2 ini mereka~~yang berkhidmat dibawah kendali tangan ghaib ini semakin berani menonjolkan diri dan menceritakan sejarah mereka~~YA!!seperti biasa~~sejarah yang hanya mereka ingin kita lihat~~bukan 1 sejarah yang mutlak....


RAZALI AS'HANI

No comments:

Post a Comment